Excellence Code creme

Excellence Code creme
185,00
Prijs per stuk
Voorraad:1
Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

Ik heb een vraag over dit product

Productomschrijving

BESCHRIJVING
Yon-Ka 'Excellence Code Creme' biedt een complete verzorging voor een jonger ogende huid. De creme is ontwikkeld voor de rijpere huid en werkt op verschillende facetten zoals rimpels en huidversteviging. Rimpels vervagen, de huid lijkt gelift en de gezichtscontouren worden opnieuw gedefinieerd. Ook wordt de teint geëgaliseerd en de huid krijgt een gezonde gloed.

Inhoud: 50 milliliter (ml)

GEBRUIKSAANWIJZING
Gebruik de creme dagelijks, na het reinigen van het gezicht en de hals. De luchtdichte verpakking zorgt ervoor dat de werking van de formule optimaal blijft. Verwijder het deksel en druk met twee vingers langs beide zeiden van het gaatje zodat de juiste hoeveelheid creme vrijkomt. Je kan de hoeveelheid creme aanpassen door zachter of harder te drukken. Verdeel de creme over het gezicht en de hals. Vermijd de huid rondom de ogen, hiervoor bestaat de Yon-Ka 'Excellence Code Contours'. De romige en fluweelachtige textuur wordt snel opgenomen door de huid.
Tip: Wil je je huid een boost geven? Combineer deze creme met de Yon-Ka 'Cellular Code'.

Sluiten
Bekijk volledige omschrijving

Ik heb een vraag over dit product

Contact opnemen

Via onderstaande opties kun je contact met ons opnemen en je vraag stellen.

info@relatsowebshop.be Whatsapp icon Whatsapp
Advies nodig?

Advies nodig?

Bedankt voor je bezoek aan relatsowebshop.be en voor het steunen van een kleine ondernemer!
Ik ben Valerie, het gezicht achter Relatso. Mijn passie ligt bij kwaliteitsvolle beautyproducten die niet alleen comfort bieden, maar ook echt resultaat geven.

Bij elk product vind je duidelijke informatie over de werking en het gebruik. Twijfel je welk product het beste bij jouw huid past of heb je een specifieke vraag? Neem gerust contact met me op via mail (info@relatsowebshop.be) of WhatsApp (0032 498 57 17 47).
Tijdens verzorgingen beantwoord ik geen berichten, zodat ik mijn klanten in alle rust kan helpen. Maar maak je geen zorgen: ik neem zo snel mogelijk de tijd om ook jou persoonlijk te woord te staan!